Donnerstag, 18. Oktober 2012

“Christmas is not a time nor a season, but a state of mind. ― Calvin Coolidge

Now that I am finally back in Greece, I spent my first day at work trying to find the right access to my upcoming duties....although summer has not ended yet at the Mediterranean, I suddenly realized that we are just 2 months away from Christmas.
This means, that I really have to concentrate now on Christmas creations....I will probably need some days to get into the right mood, but then I will post some photos to show you my first ideas.
By the way, today I got the news that my e-shop is finally going to become real, isn't that great?!!!

                                                                    ***

Nun bin ich doch tatsächlich wieder in Griechenland! Ich habe meinen ersten Tag in der Werkstatt damit verbracht, den richtigen Zugang zu meinen kommenden Aufgaben wieder zu finden. Obwohl der Sommer hier am Mittelmeer noch nicht zu Ende ist, wurde mir plötzlich klar, daß es nur noch 2 Monate bis Weihnachten sind.
Das bedeutet, daß ich mich jetzt wirklich auf weihnachtliche Kreationen stürzen muss. Wahrscheinlich werde ich ein paar Tage brauchen, um in die richtige Stimmung zu kommen, aber dann werde ich ab und zu Photos von meinen Ideen posten.
Ganz nebenbei, heute bekam ich die schöne Nachricht, daß mein E-Shop endlich auf den Weg gebracht wird, ist das nicht toll?!

I definitely need such a tree this year! And please, with Santa's hat on the top....