Montag, 5. Mai 2014

Where are my glasses ?

Are you reading in bed? Well, I am!
Do you know then the every evening search for your reading glasses? Well, I do!

I store my glasses in the drawer of my bedside table, but, honestly, there is a chaos inside...
Therefore I gave it some thoughts for quite a while now. I urgently needed a storage solution for my special "bed-reading" glasses!
Yesterday evening I thought about this small board made of thick cardboard, which will find its place beside my bed. Then, hopefully, the search for my glasses will have an end!
***


Seid Ihr Bettleser? Also, ich schon!
Kennt Ihr dann auch die allabendliche Wühlerei nach der Lesebrille? Also, ich schon!
Ich lege meine Lesebrillen bisher immer in meiner Nachtischschublade ab, aber, um ehrlich zu sein, dort herrscht das Chaos...
Ich habe schon länger darüber nachgedacht, wie ich schön und praktisch meine speziellen "Bettbrillen" neben dem Bett aufbewahren könnte. Gestern abend dachte ich mir das folgende kleine Brett aus dicker Pappe aus, das ich nun neben mein Bett hängen werde. Dann wird die Wühlerei hoffentlich ein Ende finden!

Tada...my "hanging glasses".....

And this one for my e-shop!